marți, 24 martie 2015

începem luna lui Prier cu o conferință


”A trăi fără-a iubi,
Mă mir ce trai o mai fi!
A iubi făr-a simţi,
Mă mir ce dragoste-o fi!
A simţi făr-a dori,
Mă mir ce simţire-o fi!
A dori făr-a jertfi,
Mă mir ce dor o mai fi?”
                                                                                                                      (Nicolae Văcărescu)






Nu este o păcăleală, nu! Ne-am hotărât să facem un 1 Aprilie ALTFEL! Să fim niște păcălici mai serioși.



Vino și tu să te bucuri de întâlnirea cu Părintele Ciprian Negreanu, preotul mult îndrăgit al studenților din ASCOR Cluj. Părintele vine să ne împărtășească și nouă din experiența dânsului alături de atâția tineri care îl caută pe Dumnezeu. Ne va vorbi despre dragostea care dă sens vieții, și modul în care se poate făuri o dragoste trainică și autentică în inimile noastre, anume prin jertfă. Spiritul de dăruire sau jertfă este cheia a tot ceea ce există frumos în jurul nostru. Omul frumos este cel care iubește, iar în iubirea lui se dăruiește. Și în câte feluri nu poate omul să se facă aproape al celui de lângă el!  Toată viața ne este un curs nesfârșit la școala iubirii, care îl are drept criteriu de referință pe Mântuitorul Hristos...

Îți recomandăm două interviuri interesante cu pr. Ciprian Negreanu  aici și aici, precum și un articol din Formula AS aici.


Te  așteptăm cu mult drag!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.