vineri, 20 martie 2015

Aiud - Cetatea morții; 15 Martie 2015



„Duminică ne-am îmbrăcat sufletele în zeghe și am plecat să culegem diamante sângerânde de pe cerul Aidului - cetatea morții. Am plecat să vedem Crucea biruitoare, înălțându-se din suferință și durere, din loviri nedrepte, din lacrimi sfințite pentru dragostea de Dumnezeu. Am plecat să aflăm cum și cât s-a suferit în temnițele  comuniste și ne-am întors mândri de neamul în care ne-am născut…

Pășind cu sfială pe pământul înroșit cu sângele celor care răbdând s-au smerit, crezând s-au sfințit și murind au înviat, ne-am simțit și noi cu Iisus în celulă. Nu într-o celulă rece și dureroasă a Aiudului, ci într-una caldă și mângâietoare, ca într-un suflet de Martir. Răstigniți pentru Hristos, acești munți de frumusețe și demnitate s-au transformat în scări către cer.

După ce am părăsit Aiudul ne-am privit pe dinăuntru și am găsit urma dragostei lor, a Sfinților Martiri din Închisorile comuniste. În imn de slavă, ridicăm cu încredere înaintea țării noastre steagul nostru Tricolor, simbolizând: sângele Martirilor (roșu), Lumina Lui Hristos (galben) și adâncul cerului (albastru), chemându-ne la mântuire.


Ridicați-vă, Sfinților! Ridicați-vă, Martiri!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.