marți, 12 mai 2015

1 Mai în tabăra de la Găbud

    
  O, ce veste minunată!
Vine tabăra îndată.
La Găbud noi am plecat,
Este schitul nostru drag.
1 mai am apucat
Și la conferință-am stat,
Pe Părintele Ilie
Evocând cu bucurie.
Veste mare-n țară am dat
Fiindcă mulți ne-am adunat,
Tinerețea coplețește
Pacea care înflorește.
Noi sinaxe ascultăm
Sufletul ni-l bucurăm
Când la slujbe ne rugăm
Și pe Domnu-lăudăm.
Iar apoi la ascultare
Te formezi să fii om mare.
Fie că-n gradina vezi
Ce înseamnă să plantezi,
Ori prin beciuri aranjezi.
Poate capre vaccinezi,
Cu medicament tratezi.
Ajutor de bucătar
Trapezarul ''number one''.
Iar când tabăra sfârșește
Slobozirea poposește,
Și spunem cu întristare
Doamne...cât de rau ne pare!
Dar plecăm cu gânduri bune
Să le aplicăm in lume
Cu mințile luminate

Și cu suflete-mpăcate.









foto: © PhotogrAndra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.